Follow Pop Culture And Fashion Magic

Monday, July 28, 2014

Some days I feel like trying

I always fancied myself a taller, poor-man version of Audrey Hepburn!!! Why else would I dress like this? I’m just following my calling!

But I bet Audrey didn’t have to deal with cute, black dresses with a see-through, polka dotted overlay being a bit too short for her! She of course had real problems! I on the other hand will always have to be scandalous against my will – I was sure this dress was going to be a good length for me, but here I am, barely legal!:))))

All things considered, I think it looks pretty cute and even decent - between the long, transparent sleeves and the ballerina flats I have on, it had too. I went with blue and gold jewelry and a small, colorful bag in an attempt to bring the whole get-up in a more playful, casual zone and be able to wear the dress during the day.

 
E vara si nu am chef sa mai port tocuri – nici macar cu o rochie ca asta. In plus la cat este de scurta, arata mai decent cu balerini!

Zau ca nu imi propun sa port micro minis atat de des, pe aceasta am comandat-o convinsa ca o sa fie chiar lunguta – pentru mine s-a dovedit insa a fi la limita decentei. Spuneti si voi daca nu ati fi crezut acelasi lucru?

M-am gandit de cateva ori inainte sa ies cu ea in oras, dar chiar si Costin (care a facut fotografiile) mi-a zis ca-i ok si a adaugat ca a vazut si mai rau de la mine!:)))) Nu-mi amintesc, dar este posibil! 

  I’m wearing:
dress / rochie  - here
blue bag / geanta - random brand
earrings / cercei - here
  flats, sunglasses / balerini, ochelari - H&M
bracelet / bratara - romwe 
 



20 comentarii :

Unknown said...

That is such a pretty dress, love the sheer detail

Ania said...

Amazing dress ;)

Unknown said...

it certainly looks longer in the product picture doesn't it? anyway, I always think of you as some classic movie star and probably audrey pops into my mind first! The overlay of this dress is awesome and very cute. The background to your photos are great too.

ilda76 said...

Alice, astia au taiat rochia la vama si au facut o fusta din restul de material! :)) Chiar e evidenta diferenta de lungime intre ceea ce apare pe site si ceea ce ai primit!

Dar, vazand jumatatea plina a paharului, rochita e dragalasa foc iar tu, cu siguranta, stii sa o porti! Inspirata combinatioa cu accesoriile turqoise!

Pupici!
Ilda
Lavender Thoughts

P.S. Remarca lui Costin imi aminteste de unele ale sotului meu! :))

Alice in vintageland said...

@Jacqueline Stewart - Thank you so much! I was kind ofjoking about being like Audrey, but I'm happy I'm not completely delusional!:))))

Alice in vintageland said...

@ilda76 - :)))))Eu chiar sunt super inalta deci nu am asteptam sa vina peste genunchi, dar totusi!:)))) Multumesc mult!

Ivana Split said...

you look so elegant, classy and perfect in that black polka dots dress!

Jen27 said...

What a gorgeous look! The polka dots are beautiful and I'm loving those pretty pops of blue! xo

-Jen

www.vibrantbeautyblog.com

Say Yes Joe said...

you look amazing - this dress looks just perfect on you! ♥

2minutos said...

You look fab! Love your dress!
xx

2minutos said...

You look fab! Love your dress,
xx

Unknown said...

you look great! loving all the pops of blue in your outfit!

styleandchocolates.blogspot.com

Daniela Macsim said...

Imi place si varianta aceasta de rochie cu buline, eu am o fusta midi identica, ai vazut-o & apreciat-o si tu ---> asta

Un weekend minunat iti doresc!

Adina Nanes said...

Superba tinuta :X Rochia este foarte frumoasa, iar accesoriile albastre au fost alegerea perfecta pentru aceasta tinuta! Arati minunat :X :*:*

http://visiononfashion.blogspot.ro/

Mihaela Pojogu said...

My dear dar eu te stiu iscusita si priceputa, ii poti coase un volan pentru a o mai prelungi putin. Diferenta dintre materialul opac si cel transparent la rochia purtata de tine e mai mare fata de a celei de pe site. O rezolvi cu acul. ;)
Super iti sta! xoxo

Roman reigns said...

Thanks for Sharing Wonderful photos ..

comfort fit jeans for men
faded jeans
light blue faded jeans

Anonymous said...

După ce am fost într-o relație cu Jake timp de cinci ani, s-a despărțit de mine, am făcut totul pentru a-l aduce înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de rău din cauza iubirii pe care am împărtășit-o, am implorat cu tot, am făcut promite, dar el a refuzat. Am explicat problema mea cuiva online și mi-au sugerat să iau legătura cu un jucător care ar putea să mă ajute să arunc o vraja pentru a o readuce, dar eu sunt genul care nu crede în vraja, dar devenea de nesuportat. Nu am avut de ales dar pentru a încerca așa l-am contactat pe Dr. Egwali i-am trimis un e-mail, mi-a dat asigurarea că totul va fi bine în câteva zile, că fostul meu se va întoarce la mine în câteva zile în care am procedat, el a aruncat vraja de dragoste și surprinzător a doua zi a fost în jurul orei 21:00 , fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins încât am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, a vrut să mă întorc la el, astfel încât să-mi fie atât de dor de mine. Eram atât de fericit și m-am dus să-l văd, așa că am început să trăim împreună fericiți din nou. De atunci, am promis că oricine trece prin dureri în relația lor va ajunge să audă despre el. Îi trimit pe toți cei care au nevoie de un medic vraja puternic și puternic către el în care a fost testat și de încredere.
E-mail: Dregwalispellbinder@gmail.com sau îl puteți contacta prin whats-app / viber +2348122948392

Teresa Halminton said...

Oh that pretty dress is so gorgeous on you~
celeb networth

. said...

După 5 ani de căsnicie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se poarte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că divorțează de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre aventura lui cu alte doamne, eu a fost total devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un vrăjitor pe internet numit Dr DAWN, care îi ajută pe oameni cu probleme de relație și căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa ceva va exista vreodată, dar am decis să o fac. Încearcă, când l-am contactat, m-a ajutat să fac o vrajă de dragoste și în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu alte doamne și ai lui cu mine definitiv și pe bune. Contactați acest mare vrăjitor de dragoste pentru relația dvs. - problema căsătoriei sau a infertilității trebuie rezolvată astăzi prin: ( dawnacuna314@gmail.com )
sau direct WhatsApp: +2349046229159

, said...

Doctor Dawn a promis că mă va ajuta să-mi aduc înapoi fostul soț, iar spre surprinderea mea, soțul meu s-a întors după 5 zile și acum trăim împreună în dragoste și fericire, el îmi ajută și prietenii, contactați Dr DAWN pentru ajutor: WhatsApp +2349046229159
*Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
*Dacă vrei să atragi pe cineva în viața ta.
*Dacă aveți nevoie de ritual de curățare.
*Dacă trebuie să rămâneți gravidă sau să tratați infertilitatea.
*Dacă ai nevoie de o vrajă norocoasă pentru a câștiga.
*Dacă doriți să restaurați proprietatea furată.
Contactați-l pe WhatsApp: +2349046229159

AddThis Smart Layers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...